بازار فردوسی مشهد

این بار به سراغ یکی از شلوغ ترین و بهترین مراکز خرید مشهد رفته و شما را با این مرکز خرید آشنا می کنیم. علت شلوغی بازار بزرگ فردوسی مشهد، قیمت های منصفانه این بازار بوده که سبب شده از مشتری های بسیار زیادی برخوردار باشد. این بازار دارای دو شعبه بوده که در فاصله کمی از یکدیگر و در منطقه طلاب مشهد واقع شده اند. پس در ادامه با رسپینا همراه باشید. تا به معرفی این بازار بپردازیم.


 


درباره بازار فردوسی مشهد


اگر به دنبال سفری هستید که هزینه کمتری برای وسیله نقلیه پرداخت کنید پیشنهاد می کنیم بلیط قطار را به صورت آنلاین تهیه نمایید. بازار بزرگ فردوسی مشهد با دو شعبه در فاصله کمی از یکدیگر و در انتهای سی متری طلاب مشهد واقع شده اند. هر دو مجتمع دارای واحد های فروش مواد غذایی و سوغات بوده که در بین طبقات قرار دارند. از دیگر مزایای بازار بزرگ فردوسی می توان به دسترسی بسیار خوب آن به وسایل حمل و نقل عمومی آن اشاره کرد. این مجتمع ها با قرار گیری در نزدیکی بوستان بهشت باعث شده که پس از یک بازارگردی حسابی، بتوانید به پارک رفته و ساعتی در آن به استراحت و تفریح بپردازید.  



اختصاصی کردن طبقات و قراردادن کالاها و دسته بندی های مشابه در یک طبقه باعث شده هنگام خرید، زمان کمتری را صرف نمایید. از دیگر جذابیت های این بازار بزرگ فردوسی می توان به دیوار های نقش برجسته مربوط به داستان های شاهنامه اشاره کرد، که جلوه ای خاص به بازار بزرگ فردوسی مشهد داده است.


 


بازار فردوسی مشهد جمعه ها باز است؟


ساعت کار پاساژ فردوسی مشهد همه روزه حتی جمعه ها از ساعت 10 صبح الی 22 به صورت یکسره باز می باشد.


 


 


آدرس پاساژ فردوسی مشهد کجاست؟


بازار بزرگ فردوسی مشهد دارای دو شعبه بوده که در فاصله 3 دقیقه ای با خودرو و یا 4 دقیقه ای به صورت پیاده از یکدیگر  و در انتهای سی متری طلاب و نبش میدان مفتح قرار گرفته اند. اکنون به نحوه دسترسی به بازار بزرگ فردوسی مشهد از مبدا حرم مطهر رضوی خواهیم پرداخت، علت این انتخاب نیز تمرکز بالای اقامتگاه های مشهد در این نقطه می باشد.
لازم به ذکر است که به علت نزدیکی دو شعبه به یکدیگر، مسیریابی یکبار انجام گردیده است.


اگر ساکن مشهد نیستید و با رزرو تور مشهد به این شهر آمده اید، در نظر داشته باشید که در کلیه پکیج های تور گردشگری مشهد رسپینا به دلخواه مسافران عزیز این شرکت، خدمات گردشگری همراه با لیدر در اختیار، ارائه می شود تا بتوانید گردشی خاطره انگیزی از بازدید در شهر مشهد داشته باشید.


 


مسیر دسترسی به بازار فردوسی طلاب مشهد با حمل و نقل عمومی


پاساژ فردوسی طلاب مشهد در فاصله 38 دقیقه ای به صورت پیاده از حرم مطهر رضوی قرار گرفته است و جهت دسترسی به این مجتمع با وسایل حمل و نقل عمومی سوار خط 1051 (پایانه شهید مفتح – حرم مطهر) گردیده و در ایستگاه پایانه شهید مفتح پیاده شوید، اکنون فاصله 1 دقیقه ای تا این مجتمع را به صورت پیاده طی نمایید.


بازار فردوسی مشهد با مترو: جهت دسترسی به بازار بزرگ فردوسی مشهد با مترو کافی است از ایستگاه شهدا سوار شده و در ایستگاه نبوت خط 2 پیاده شده و فاصله 27 دقیقه ای را پیاده روی نموده و یا از تاکسی های موجود در مسیر استفاده نمایید.


 


مسیر دسترسی به بازار فردوسی مشهد با خودرو شخصی


جهت دسترسی به بازار بزرگ فردوسی، از بلوار شهید نواب صفوی به بلوار شهید شوشتری رفته و پس از آن به بلوار امیرالمومنین، بلوار امت و بلوار مفتح بروید. بلوار مفتح را تا رسیدن به میدان مفتح و در نهایت بازار بزرگ فردوسی مشهد دنبال نمایید. برای مراجعه از حرم به این مجتمع مسیر 12 دقیقه ای را با خودرو در پیش رو خواهید داشت.


 

قبلیپارک های آبی مشهد
بعدیزندگینامه ی حکیم ابوالقاسم فردوسی
05138548181